خرید آنتی ویروس بیت دیفندر با لایسنس اصلی

آنتی ویروس اورجینال یا کرک شده؟ کدام بهتر است؟

در دنیایی که امنیت اطلاعات برای افراد و سازمان ها حرف اول را میزند، نصب آنتی ویروس مناسب، بهترین و امن ترین راه حل برای حفاظت از داده ها به نظر میرسد، اما وقتی پای دانلود آنتی ویروس باز می شود، با دو گزینه رو به رو هستیم؛ آنتی ویروس اورجینال (اصل) و آنتی ویروس کرک شده. از آنجایی که اکثر انتی ویروس ها رایگان نیستند یا اینکه قابلیت های پیشرفته آنها پولی هستند، بیشتر افراد به دنبال دانلود نسخه کرک هستند. عدم وجود قانون کپی رایت در ایران نیز به این کار دامن زده است، اما اگر شما نگران امینت داده های سیستم فردی یا سازمان خود هستید، اکیدا توصیه میکنیم که از نسخه غیر اصل استفاده نکنید. در این مقاله از سایت بیت دیفندر قصد داریم به بررسی تفاوت های آنتی ویروس اورجینال و کرک شده بپردازیم. با ما همراه باشید.

آنتی ویروس چه کاربردی دارد؟

در ابتدا با فراگیری ویروس‌های کامپیوتری، نرم افزاری برای مقابله با آنها ساخته شد که تنها قادر به شناسایی انواع ویروس‌ها بود. با به وجود آمدن سایر بدافزارها، بر قابلیت‌های آنتی ویروس‌ها نیز افزوده شد تا بتوانند سیستم‌های کامپیوتری را بهتر در برابر تهدیدات مختلف محافظت کنند.

آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال

نرم افزارهای امنیتی مدرن مانند آنتی ویروس بیت دیفندر به اندازه ای پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند محیط های کاربری را در برابر انواع BHO، باج افزارها، Rootkits، Keyloggers، تروجان‌ها، کرم‌ها، LSP، جاسوس افزارها و نیز کلاهبرداری‌های دیجیتال ایمن کنند. همچنین ضد ویروس ها می‌توانند در برابر تهدیدهای مدرنی مانند URL های آلوده، حملات ناخواسته، کلاه برداری‌ها و فیشینگ، سرقت هویت آنلاین، کلاه برداری‌های مالی و بانکی آنلاین نیز تدابیر امنیتی لازم را ایجاد کنند.

مقاله مرتبط : آنتی ویروس چیست؟

چرا از آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال و دارای لایسنس استفاده کنیم؟

آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال در مقایسه با نسخه‌های غیر اصل از امنیت بیشتری برخوردار است و خدمات خود را به صورت کامل به کاربران ارائه می‌دهد. این خدمات می‌تواند شامل لایه‌های محافظتی بیشتر و یا قابلیت‌های افزوده شده در راستای ایجاد حریم امن دیجیتال باشند. به زبان ساده‌تر با استفاده از آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال، امنیت سیستم شما تضمین می‌گردد. این موارد به خصوص در نسخه‌ی آنتی ویروس سازمانی بهتر قابل درک است. اهمیت نصب آنتی ویروس سازمانی اورجینال در این است که شبکه‌های کامپیوتری سازمانی و اداری بیشتر از سیستم‌های شخصی مورد حملات قرار می‌گیرند. ارائه‌ی به روز رسانی‌های مداوم و برخورداری از خدمات پشتیبانی، از دیگر مزیت‌های آنتی ویروس اورجینال بیت دیفندر هستند.

انواع آنتی ویروس‌های غیر اورجینال

آنتی ویروس‌های جعلی یا Fake AntiVirus، یکی از روش‌های نوین برای نفوذ خرابکاران اینترنتی به سیستم ها می باشد. از این روش برای انتشار بدافزارها در شبکه‌های سازمانی و سرقت یا تخریب داده‌ها استفاده می‌شود. به این صورت که حمله کننده (هکرها) با پنهان نمودن بدافزار خود در قالب یک آنتی ویروس، کاربر را مجاب به نصب آن می‌کند. این نوع حملات در فضای مجازی رشد بالایی داشته است و در برخی مواقع حتی سیستم کاربر را در اختیار گرفته و به اخاذی می‌پردازند. همچنین در برخی موارد دیگر اقدام به سرقت اطلاعات از سیستم‌های کامپیوتری می‌کنند. آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال در مقایسه با نسخه‌های غیر اصل از امنیت بیشتری برخوردار است.

تفاوت آنتی ویروس کرک شده بیت دیفندر و اورجینال

زمانی که آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال را دانلود کرده و بر روی سیستم خود راه اندازی می‌کنید، می‌توانید از نسخه‌ی آزمایشی آن در مدت محدودی استفاده کنید. این نسخه‌ی آزمایشی تمام امکانات امنیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از اتمام زمان نسخه‌ی آزمایشی شما می‌بایست اقدام به خرید لایسنس آنتی ویروس بیت دیفندر کنید، تا کلیه‌ی امکانات حفاظتی این آنتی ویروس در اختیار شما قرار گیرد. تفاوت عمده و اصلی آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال با نسخه‌ی کرک، برخورداری از قابلیت‌ها و به روز رسانی‌های مداوم است. برای کرک کردن یک آنتی ویروس می‌بایست، آدرس سرور اصلی به یک سرور فیک تغییر یابد. به طبع با تغییر این آدرس دیگر نرم افزار امنیتی شما از سرور اصلی اطلاعات را دریافت نمی‌کند و به روز رسانی‌ها به درستی صورت نمی‌گیرد.

تفاوت آنتی ویروس اصل و کرک

چرا شرکت‌های سازنده آنتی ویروس اجازه آپدیت نرم افزارهای کرک شده را می‌دهند؟

شرکت‌های ارائه دهنده‌ی نرم افزارهای امنیتی برای شناسایی افراد و اشخاصی که از آنتی ویروس تقلبی یا کرک استفاده می‌کنند، تا حدی امکان آپدیت را در اختیار این کاربران قرار می‌دهند. در این نوع کرک کردن آدرس سرور آنتی ویروس به یک سرور فیک تغییر پیدا کرده است. شاید به ظاهر، نرم افزار از سرور آنتی ویروس بیت دیفندر آپدیت‌های خود را دریافت می‌کند، اما در حقیقت داده‌های قرار داده شده در سرور تقلبی را بارگیری میکند.

چگونه آنتی ویروس‌های اصل را تشخیص دهیم؟

در زمان خریداری آنتی ویروس و به هنگام فعال سازی آن، حتما به دامنه‌ی سایت ارائه دهنده‌ی لایسنس توجه کنید. در صورت متفاوت بودن دامنه‌ی مورد نظر با آدرس سایت رسمی، لایسنس شما اورجینال نیست و توسط شرکت اصلی ارائه نشده است. به طور معمول، آنتی ویروس‌های اورجینال توسط شرکت ارائه دهنده‌ی آن فعال می‌گردند. روش دیگر برای تشخیص آنتی ویروس اورجینال، مقایسه‌ی قیمت محصول با سایت اصلی می‌باشد. البته توجه داشته باشید که اگر آنتی ویروس سازمانی یا اشتراکی باشد، شامل تخفیف شده و قیمت آن کاهش می‌یابد.

بهترین آنتی ویروس اورجینال چیست؟

میتوان از طریق آزمایشاتی که همه ساله بر روی محصولات امنیتی صورت می‌گیرد و نتایج آن در اختیار عموم قرار می‌گیرد، بهترین‌ انواع آنتی ویروس را شناسایی کرد. آنتی ویروس بیت دیفندر بنا بر تست‌های معتبر انجام شده، به عنوان قویترین آنتی ویروس حال حاضر دنیا شناخته شده است. این آنتی ویروس به بهترین شکل ممکن از سیستم و حریم اینترنت شما در برابر انواع بدافزارها محافظت می‌کند. امروزه قدرت و سرعت بالای آنتی ویروس بیت دیفندر در شناسایی و مقابله با ویروس‌ها و بدافزارهای مهاجم، سبب محبوبیت آن در سراسر دنیا گردیده است.

مقایسه آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال و غیر اصل

جمع بندی

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های آنتی‌ ویروس بیت دیفندر، انجام واکنش دفاعی فوق العاده سریع در برابر انواع برنامه‌های تخریب گر می‌باشد. به عنوان نمونه برخی بدافزارها با تهاجم به فایل‌های موجود در سیستم کامپیوترها و گوشی‌های همراه، بر روی آنها رمز می‌گذارند. آنتی ویروس تحت شبکه و سازمانی می‌توانند از حریم کاربری و اطلاعات شرکت شما در برابر هر نوع تهاجمی محافظت کرده و واکنش دفاعی مناسبی از خود نشان دهند.

ما در صفحه خرید آنتی ویروس بیت دیفندر بهترین آنتی ویروس های سازمانی 2022 را ارائه کردیم. شما میتوانید جزئیات هر محصول را مطالعه کرده و آنتی ویروسی که متناسب با ویژگی های سازمان شما است را انتخاب کنید.

مقالات پیشنهادی

آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

مقالات مرتبط: