پشتیبانی محصولات بیت دیفندر

خدمات پشتیبانی

بروزرسانی

به روزرسانی خودکار بانک های اطلاعاتی و سیستم عامل از طریق سرورهای

خدمات پس از فروش

دسترسی ۲۴ ساعته به سامانه خدمات پس از فروش و سیستم تیکتینگ

اطلاع رسانی

ارائه خدمات گسـترده اطلاع رسـانی و آگاهی رسـانی در سایت بیت دیفندر

هشدارهای امنیتی

ایمیل های هشدار درباره بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری جدید و خبرنامه فنی در حوزه امنیت شبکه

دوره های آموزشی

بـرگـزاری دوره های آموزشی به همراه ارائـه گـواهـیـنـامـه حـضـور در دوره

پیاده سازی

نصـب، راه اندازی و پیکربندی محصول توسط کارشناسان مورد تایید بیت دیفندر

تخفیف تمدید

تمدید سالانه لیسانس امکانات امنیتی با تـخـفـیـف ویـژه

پیگیری دوره ای

پـیـگـیـری دوره ای تلفنی کارشـناسـان، به صورت هر سه ماه یک بار

سوالات متداول

برای پیدا کردن پاسخ پرسش های خود می توانید به بخش سوالات متداول سایت مراجعه نمایید.

به پشتیانی نیاز دارید؟

در صورتی که جواب سوال خود را پیدا نکرده اید می توانید با استفاده از فرم "تماس با ما" با کاشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سوال خود را مطرح نمایید.

سوالات متداول

برای خرید لایسنس محصولات بیت دیفندر می‌توانید با مراجعه به نشانی زیر و درج مشخصات و شماره تماس خود، منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید.

خرید لایسنس بیت دیفندر

جهت تمدید لیسانس بیت‌دیفندر خود با مراجعه به نشانی زیر و درج مشخصات و شماره تماس خود، منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید.

تمدید لیسانس بیت دیفندر

کارشناسان فروش ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و در خصوص تمدید ضدویروس بیت‌دیفندر، مدت زمان بکارگیری محصول و تعداد نقاط پایانی، راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند نمود.

تماس با ما