خرید آنتی ویروس بیت دیفندر با لایسنس اصلی

لیست برترین آنتی ویروس های سازمانی (تحت شبکه) 2022

آنتی ویروس سازمانی علاوه بر حفاظت از داده‌ها، منابع و اطلاعات طبقه بندی شده‌ی تمام سیستم‌های متصل به شبکه، از اعتبار سازمان نیز محافظت به عمل می‌آورد.

آنتی ویروس سازمانی چیست؟

آنتی ویروس سازمانی یا تحت شبکه به نرم افزار امنیتی اطلاق می‌شود که قابلیت مدیریت و به روز رسانی سیستم‌های یک مجموعه را به صورت یکپارچه برای مدیر شبکه فراهم کند. تفاوت اصلی آنتی ویروس سازمانی با نمونه‌های معمولی این است که انتی ویروس های تحت شبکه تنها از یک پایگاه داده برای بررسی تهدیدها استفاده می‌کنند. همچنین تنظیمات آنها منحصرا به خودشان و سیستمی که بر روی آن نصب می‌شوند، اختصاص دارد. پیش از اینکه به مفهوم و کاربردهای آنتی ویروس سازمانی بپردازیم، ابتدا باید بدانیم که آنتی ویروس چیست؟

آنتی ویروس چیست؟

در پاسخ به سوال آنتی ویروس چیست، باید بگوییم که آنتی ویروس یک نرم افزار است که برای جلوگیری، شناسایی و حذف بدافزار و ویروس های نرم افزاری در سیستم ها، شبکه ها و سیستم های IT منفرد و اداری طراحی شده است. نرم افزار آنتی ویروس، که در اصل برای شناسایی و حذف ویروس ها از کامپیوترها طراحی شده است، می تواند در برابر انواع مختلفی از تهدیدات، از جمله انواع نرم افزارهای مخرب مانند کی لاگرها، هکرهای مرورگر، اسب های تروجان، کرم ها، روت کیت ها، جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بات نت ها و باج افزار از سیستم و اطلاعات آن محافظت کند.

آنتی ویروس چیست؟

بدافزار چیست؟

بدافزار یا Malware نوعی نرم افزار می باشد و به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که به سایر رایانه‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای آسیب برساند. در برخی مواقع نرم افزارهای مورد استفاده دچار اختلال شده و به صورت غیر عمد سیستم را دچار اختلال می‌کنند. در این مواقع به اصطلاح نرم افزار دچار باگ شده است. بدافزارها به انواع مختلفی نظیر ویروس رایانه‌ای، کرم‌ها، تروجان، باج افزارها، آگهی افزارها، پاک کن‌ها و… تقسیم میشوند.

ضرورت نصب آنتی ویروس سازمانی

آنتی ویروس سازمانی علاوه بر حفاظت از داده‌ها، منابع و اطلاعات طبقه بندی شده‌ی تمام سیستم‌های متصل به شبکه، از اعتبار سازمان نیز محافظت میکند. آنتی ویروس سازمانی، کلیه‌ی خدمات نرم افزارهایی که تحت استفاده سیستم‌های متصل به شبکه هستند را در امنیت کامل قرار می‌دهد. مدیران و سرپرستان شبکه‌ها با استفاده از آنتی ویروس تحت شبکه قادر به ایجاد محدودیت‌هایی برای کاربران خود هستند. آنها به راحتی می‌توانند با استفاده از نسخه‌ی سرور، این تنظیمات را بر روی Agent ها و Client ها اعمال کنند، بنابراین اگر شما مسئول امینت سایبری یک شرکت هستید، نصب آنتی ویروس سازمانی، یکی از مهم ترین کارها برای شما میباشد.

چگونه بهترین آنتی ویروس سازمانی را تشخیص دهیم؟

با توجه به آمار بالای تعداد بدافزارها و انتشار نسخه‌های جدید آنها به صورت روزانه، استفاده از یک آنتی ویروس سازمانی مناسب و پر قدرت امری لازم و حیاتی محسوب می‌گردد. یک آنتی ویروس تحت شبکه مناسب باید از موارد زیر برخوردار باشد:

  • حفاظت از داده‌های شبکه و نرخ شناسایی بسیار بالا در برابر بدافزارهای شناخته شده و ناشناخته.
    برخورداری از لایه‌های حفاظتی مختلف برای شناسایی سایت‌های مشکوک و آلوده.
    پشتیبانی و توانایی بررسی پروتکل SSL.
    برخورداری از قابلیت رفتارشناسی برای مواجهه با تهدیدهای جدید و نوظهور.
    فراهم کردن حریم خصوصی برای کاربر.
    عدم تشخیص نرم افزارهای امن به عنوان برنامه‌ی آلوده یا به اصطلاح False Positives.
    برخورداری از رابط کاربری ساده و کاربردی جهت سهولت در استفاده.
    عدم ایجاد کندی در سرعت سیستم‌های سطح شبکه.
    برخورداری از نسخه‌ی آزمایشی رایگان.
    برخورداری از تیم پشتیبانی فنی مجرب.
    ارائه‌ی امکانات اضافی در جهت تکمیل فرایندهای محافظتی.

آنتی ویروس سازمانی علاوه بر حفاظت از داده‌ها، منابع و اطلاعات، از اعتبار سازمان نیز محافظت به عمل می‌آورد.

بهترین آنتی ویروس‌های سازمانی 2022

هر ساله سایت‌های معتبر موجود در زمینه‌ی حفاظت دیجیتال، اقدام به تست، بررسی و معرفی آنتی ویروس‌های منتشر شده می‌کنند. این ارگان‌ها با در نظر گرفتن پارامترهای مختلفی انتی ویروس ها را رده بندی می‌کنند و نتایج خود را برای عموم به اشتراک می‌گذارند. با توجه به گزارشات سایت investopedia، برترین آنتی ویروس های سازمانی و تحت شبکه به شرح زیر می‌باشند:

1. آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender)

آنتی ویروس بیت دیفندر با پشت سر گذاشتن تست‌های مختلف و در نظر گرفتن شرایط و پارامترهای متفاوت توانسته است بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.

نقاط قوت آنتی ویروس بیت دیفندر

  • محافظت بالا در برابر هر نوع بدافزار و ویروس نرم افزاری
    برخورداری از پرتال مدیریت.
    ایجاد امنیت در عملیات‌های بانکی.
    حفاظت گسترده از بستر شبکه و فضای اینترنت.
    ارزش خرید بالا
    حفظ سرعت و عدم ایجاد کندی بر روی سیستم‌ها.
    برخورداری از ویژگی‌های متنوع برای افزایش عملکرد.

آنتی ویروس سازمانی بیت دیفندر

نقاط ضعف آنتی ویروس Bitdefender

  • محدودیت 200 مگابایتی پروکسی داخلی.

2. آنتی ویروس نورتون Norton

آنتی ویروس نورتون در آزمایشات صورت گرفته عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان داده است. این آنتی ویروس همچنین در بخش تشخیص بدافزارها به خوبی عمل می‌کند.

نقاط قوت

  • برخورداری از سیستم ذخیره سازی ابری.
    ارائه‌ی سیستم حفاظتی جامع.
    ارائه‌ی بسته‌های خانوادگی و سازمانی.
    سازگاری مناسب با انواع سیستم عامل‌ها.
    حفاظت از حریم خصوصی.

نقاط ضعف

  • در سیستم عامل‌های مک و ios با محدودیت‌های فراوانی رو به رو است.

3. آنتی ویروس مکافی Mcafee

آنتی ویروس مکافی از یک رابط کاربری بسیار کارآمد و سیستم هشدار بسیار هوشمند برخوردار است. داشتن چنین مزیتی، این نرم افزار امنیتی را از سایر رقبا مجزا نموده است.

نقاط قوت

  • محیط کاربر پسند.
    ارائه‌ی خدمات حفاظت از شناسه.
    ارائه‌ی پکیج‌های مختلف از جمله آنتی ویروس تحت شبکه.
    ایجاد صندوق امن برای ذخیره‌ی فایل‌های مهم.
    عدم ایجاد کندی بر روی سیستم.

نقاط ضعف

  • عدم ارائه‌ی قابلیت کنترل والدین به صورت کارآمد.

4. آنتی ویروس ترند میکرو Trend Micro

آنتی ویروس ترند میکرو بیشتر جهت استفاده بر روی سیستم‌های شخصی پیشنهاد می‌شود. این آنتی ویروس فاقد قابلیت‌های کاربردی جهت استفاده به عنوان آنتی ویروس تحت شبکه است.

نقاط قوت

  • برخورداری از حالت بازی.
    ارائه‌ی مرورگر وب برای امنیت عملیات بانکی.
    محافظت در برابر انواع باج افزارها.

نقاط ضعف

  • کاهش سرعت سیستم.

این 4 مورد به ترتیب بهترین آنتی ویروس های سازمانی دنیا بودند و آنتی ویروس Bitdefender به عنوان یکی از قویترین آنتی ویروس‌های حال حاضر دنیا در صدر این لیست قرار دارد. یکی از شاخص ترین ویژگی‌های آنتی‌ ویروس بیت دیفندر، انجام واکنش دفاعی سریع در برابر انواع برنامه های مخرب می‌باشد.

بهترین آنتی ویروس های سازمانی

نحوه عملکرد آنتی ویروس تحت شبکه

در محیط کاربری آنتی ویروس تحت شبکه می‌توان تنظیمات را به صورت اختصاصی و یا عمومی اعمال نمود. همچنین برای به روز رسانی سیستم‌ها کافی است که فقط یک پایگاه داده آپدیت گردد و تمام سیستم‌ها با استفاده از این منبع خود را به روز رسانی می‌کنند. در واقع نسخه‌ی آنتی ویروس سازمانی اصلی بر روی سرور نصب می‌شود و بر روی سیستم‌های متصل به آن، نسخه‌ی Agent قرار می‌گیرد. با این کار مدیر شبکه میتواند به راحتی سایر سیستم‌ها را بررسی و مدیریت کند.

 بیت دیفندر، بهترین آنتی ویروس سازمانی

پیش تر در این مقاله بیت دیفندر را به عنوان بهترین و برترین آنتی ویروس سازمانی معرفی کردیم، اما بد نیست که کمی درباره این نرم افزار بیشتر بدانیم. اگر قصد خرید یک آنتی ویروس تحت شبکه خوب مانند bitdefender را دارید، باید ابتدا بدانید که آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

آنتی ویروس بیت دیفندر یکی از برترین نرم افزارهای امنیتی دنیاست که در عین حفاظت از داده های سیستم، سرعت آن را کاهش نمیدهد. درواقع شعار اصلی شرکت بیت دیفندر این است که این انتی ویروس، تمام بدافزارها را با بهترین محافظت بدون اینکه روی سرعت و عملکرد تاثیر بگذارد شکست میدهد.

از کجا آنتی ویروس سازمانی بیت دیفندر اورجینال را بخریم؟

آنتی ویروس بیت دیفندر به صورت رایگان و پولی در فضای نت موجود میباشد اما بسیاری از این نسخه ها اصطلاحا فیک میباشد و قابلیت ها و امکانات آنتی ویروس bitdefender اصل را ندارند. اگر شما هم قصد نصب آنتی ویروس بیت دیفندر برای امنیت سازمان و شرکت خود را دارید، اکیدا توصیه میکنیم که از نسخه های اورجینال استفاده نمایید. سایت های فعال مانند bitav.ir که نمایندگی بیت دیفندر را در ایران دارند، بهترین مرجع برای خرید این نرم افزار امنیتی سازمانی میباشند. جهت خرید آنتی ویروس سازمانی با رویکرد سازمانی و تحت شبکه میتوانید به محصولات ما مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط: