خرید آنتی ویروس بیت دیفندر با لایسنس اصلی

بررسی ویژگی های آنتی ویروس بیت دیفندر

آنتی ویروس یکی از ملزومات هر کامپیوتر و موبایل است، زیرا در صورت عدم وجود این برنامه نرم افزاری، سیستم شما خیلی راحت و سریع در معرض خطر حمله هکرها، ویروس ها و بدافزارها قرار میگیرد، اما سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش می آید این است که بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس چیست؟ پاسخ ما به این سوال، آنتی ویروس بیت دیفندر است. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا با ویژگی های آنتی ویروس بیت دیفندر آشنا شوید. مطمئننا در پایان مقاله خودتان به این نتیجه میرسید که بیت دیفندر، بهترین انتی ویروس جهان میباشد.

عملکرد ویروس ها به چه صورت است؟

ویروس ها برنامه های کامپیوتر مخربی هستند که در نحوه عملکرد سیستم اختلال ایجاد می کنند. این بدافزارها بدون اطلاع کاربر از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل شده و کاربر و سیستم وی را به دردسر می اندازند. ویروس همچنین این قابلیت را دارند که خود به خود تکثیر شوند و به این ترتیب کل سیستم شما را آلوده میکنند.

آنتی ویروس بیت دیفندر چیست؟

آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender) یکی از قوی ترین و محبوب ترین آنتی ویروس هایی است که به وفور توسط کاربران خانگی و کسب و کارهای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه موجب محبوبیت این ابزار امنیتی در میان کاربران شده است، عملکرد بی درنگ و حذف سریع بدافزارها است. اگر جزء علاقه مندان به استفاده از آنتی ویروس های رایگان هستید، باید بدانید که آنتی ویروس بیت دیفندر گزینه ای ایده آل برای شما است. البته برای بهره مندی از ویژگی ها و قابلیت های امنیتی اضافی و طرح های مختلف آن باید حتما نسبت به خرید لایسنس بیت دیفندر اقدام نمایید.

آنتی ویروس بیت دیفندر ساخت کدام کشور می باشد؟

آنتی ویروس بیت دیفندر در سال 2001 میلادی از سوی شرکت نرم افزاری صاحب نام وین سافت واقع در کشور رومانی منتشر شد. در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر دنیا از این شاهکار بی نظیر استفاده می کنند.

آنتی ویروس بیت دیفندر برای چه سیستم هایی کاربرد دارد؟

یکی از مواردی که قصد داریم در مقاله آنتی ویروس بیت دیفندر چیست بررسی کنیم، کاربرد آن است. فرقی نمی کند انتی ویروس را برای کامپیوتر شخصی می خواهید و یا به دنبال یک ابزار کاربردی برای حفاظت از تلفن همراه هوشمندتان هستید. در هر صورت آنتی ویروس بیت دیفندر چاره کار شما است. خیالتان از بابت انعطاف این ابزار با مشخصات سخت افزاری دستگاهتان راحت باشد!

انواع آنتی ویروس بیت دیفندر از نظر نوع کاربری

یکی از موارد بسیار مهم در خرید آنتی ویروس بیت دیفندر یا دانلود آن در نظر گرفتن کاربری است که قرار است از آن استفاده کند. اینکه شما این آنتی ویروس را برای مصرف خانگی میخواهید یا برای یک سازمان بزرگ، تفاوت زیادی در قابلیت ها، امکانات و قیمت خرید آن ایجاد میکند. به طور کلی آنتی ویروس Bitdefender از نظر نوع کاربری به 2 دسته خانگی و سازمانی تقسیم می شود که در ادامه به توضیح هر یک از این محصولات میپردازیم.

آنتی ویروس بیت دیفندر سازمانی

آنتی ویروس بیت دیفندر سازمانی همان طور که از نامش پیدا است، کاربردهای تجاری دارد. راهکارهای مناسب و امنیتی بالا که بیت دیفندر در طیف آنتی ویروس سازمانی از خود به نمایش می گذارد، بر محبوبیت آن افزوده است. این انتی ویروس کارکنان فعال در سازمان در هر مقیاسی را محدود نموده و بدین ترتیب تاثیر به سزایی در کنترل مدیریتی امن اعمال می نماید.

آنتی ویروس بیت دیفندر خانگی

نرم افزارهای بیت دیفندر در رده محصولات خانگی به سه دسته آنتی ویروس، توتال سکیوریتی و اینترنت سکیوریتی تقسیم می شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که آنتی ویروس های خانگی بیت دیفندر در حال حاضر بیش از 400 میلیون کاربر دارند. این برند توانسته رضایت بسیاری از کاربران خود را جلب نموده و به گزینه اول و آخر آن ها برای حفاظت از دنیای دیجیتالشان تبدیل شود.

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر توتال سکیوریتی

آنتی ویروس bitdefender توتال سکیوریتی قادر به حفاظت از سیستم هایی که از سیستم عامل ویندوز، مک، اندروید و IOS استفاده میکنند، میباشد. با خرید این نرم افزار که تهدیدها را به طور کامل شناسایی نموده و شکست می دهد، می توان با ویروس ها و فایل های مخرب مقابله و امنیت دستگاه را تامین نمود. گفتنی است که این انتی ویروس را می توان به طور همزمان بر روی پنج دستگاه مورد استفاده قرار داد.

پکیج های آنتی ویروس بیت دیفندر

موبایل سکیوریتی دیفندر

در دنیای امروز که استفاده از تلفن های همراه هوشمند به اوج خود رسیده است، امنیت این دستگاه ها اهمیت قابل توجهی پیدا کرده است. شرکت بیت دیفندر در این زمینه نیز کاربران را شگفت زده کرده و برای امنیت فضای سایبری صاحبان گوشی موبایل نرم افزار موبایل سکیوریتی بیت دیفندر را طراحی و عرضه نموده است. با نصب آنتی ویروس بیت دیفندر اندورید دیگر نیازی نیست نگران نفوذ بدافزارها به فایل های شخصی و ویروسی شدن گوشی خود باشید.

کدام مدل انتی ویروس بیت دیفندر برای من مناسب است؟

شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که کدام آنتی ویروس bitdefender برای من مناسب است؟ برای یافتن پاسخ این سوال کافی است به مقایسه محصولات امنیتی بیت دیفندر پرداخته و مناسب ترین آن ها را برای محافظت از دستگاهتان انتخاب کنید. اگر انتی ویروس بیت دیفندر را فقط برای حفاظت از کامپیوتر خود میخواهید، نوع خانگی آن برای شما مناسب است اما اگر یک آنتی ویروس خوب برای محافظت از داده های کل سازمان و محدود کردن کارمندان خود میخواهید، باید آنتی ویروس سازمانی بیت دیفندر بخرید.

نسخه پولی آنتی ویروس Bitdefender تمام فایل ها را اسکن کرده و درصورتیکه فایلی را مخرب تشخیص دهد، از سیستم شما در مقابل آن محافظت میکند. آنتی ویروس توتال سکیوریتی تمام امکانات پیشرفته مانند اسکن فایل ها برای محافظت در برابر بد افزارها، کنترل والدین، محافظت از میکروفون و وبکم را نیز ارائه میدهد.

 آنتی ویروس bitdefender چگونه از سیستم محافظت می کند؟

آنتی ویروس بیت دیفندر به گونه ای طراحی شده است که به صورت فوری و دائمی فایل های مختلف را اسکن نموده و از اجرای مواردی که مخرب تشخیص داده شوند جلوگیری به عمل می آورد. این نرم افزار محبوب با توقف بدافزارها امکان آلودگی سیستم به ویروس را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. لایه های دفاعی متعدد و متنوع آنتی ویروس Bitdefender ترافیک وب را اسکن نموده و مانع از ورود کاربر به وب سایت های مخرب می شوند، بنابراین کاربران با وجود بیت دیفندر از شر تهدیداتی همچون کلاهبرداری، فیشینگ و… در امان هستند.

مزایای خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

آنتی ویروس بیت دیفندر بهترین محافظ امنیتی ای است که می توانید برای سیستم خود نصب کنید. دلایل زیر مهم ترین دلایلی هستند که بیت دیفندر را به بهترین آنتی ویروس دنیا تبدیل کرده اند:

  •  به دلیل رابط کاربری خوب و کاربر پسند مدیریت، کار با آنتی ویروس bitdefender به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست.
  • این انتی ویروس قابلیت تشخیص بدافزارهای مختلف را دارد.
  • تمامی نسخه ها VPN های داخلی دارند.
  • بیت دیفندر فارغ از سخت افزار سیستم شما به خوبی قابلیت انعطاف پذیری دارد.
  • این انتی ویروس از داشبورد قابل تنظیم برخودار میباشد.
  • ضد ویروس بیت دیفندر تمام به روزرسانی های سیستم را به صورت اتوماتیک انجام میدهد.
  • محافظت چند لایه باج افزار،
  • نسخه رایگان و پولی آن پشتیبانی 24 ساعته دارند.

معایب آنتی ویروس بیت دیفندر

هر آنتی ویروسی در عین برخورداری از مزایای متعدد، معایب گوناگونی نیز دارد. آنتی ویروس بیت دیفندر نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله مهم ترین معایب این آنتی ویروس کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزینه های پولی این نرم افزار تا حدودی هزینه بر هستند.
  • اپلیکیشن IOS آن کمی ضعیف عمل می کند.
  • قابلیت های VPN آن محدود کننده هستند.
  • تنها با پرداخت پول از MAC OS پشتیبانی می کند.

رابط کاربری آنتی ویروس Bitdefender

زمانی که آنتی ویروس Bitdefender در سیستم شما در حال اجرا باشد، ویجتی کوچک و دایره ای شکل در پایین و سمت راست صفحه نمایش دستگاه شما به نمایش در می آید. در صورتی که سطح امنیتی شما ایمن باشد، این دایره به رنگ سبز خواهد بود. این در حالی است که در صورت وجود مشکلات کوچک علامت تعجبی زرد رنگ و در صورت وجود مشکلات قابل توجه علامت تعجبی قرمز رنگ به شما هشدار خواهد داد.

امکانات آنتی ویروس بیت دیفندر رایگان

شاید با خودتان چنین بیندیشید که نسخه رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر از آن جا که پولی نیست، نمی تواند گزینه مناسب و کارآمدی باشد، اما خوشبختانه حقیقت چیز دیگری است! آنتی ویروس بیت دیفندر رایگان موفق به کسب امتیازی درخور شأن در رتبه بندی اسکن سیستم شده و از همین رو نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. از مهم ترین امکانات و قابلیت های آنتی ویروس bitdefender رایگان می توان موارد زیر را برشمرد:

  • بهره گیری از فناوری های پیشرفته به منظور پاکسازی سریع و ساده سیستم از ویروس ها و فایل های مخرب
  • رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا
  • قدرت فوق العاده
  • بهره مندی از موتورهای قوی
  • سرعت بسیار بالا در اجرا
  • سازگاری با ویندوز و اندروید و مک
  • سبک بودن

آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس سبک ترین راهکار امنیتی موجود به منظور محافظت از سیستم عامل ویندوز است. این انتی ویروس ویژگی های متعدد و متنوعی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان استفاده در حداکثر سه دستگاه
  • محافظت پیشرفته از تهدید
  • محافظت چند لایه
  • محافظت از حریم خصوصی آنلاین
  • مدیریت گذرواژه ها و پرداخت ایمن
  • حفاظت از سیستم در برابر ورود به سایت های ناامن، فیشینگ، کلاهبرداری و…
  • محافظت بلادرنگ و دائمی از سیستم عامل در مقابل ویروس ها و باج افزارها
  • پشتیبانی مداوم

خرید بهترین آنتی ویروس سازمانی از سایت بیت دیفندر

اگر به دنبال خرید بهترین آنتی ویروس سازمانی هستید، خرید از سایت بیت دیفندر پیشنهاد طلایی ما به شما است. برای استعلام قیمت محصولات بیت دیفندر، مشاوره رایگان و خرید لایسنس اورجینال به صفحه مشاوره خرید سایت مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط:

بهترین آنتی ویروس های تحت شبکه

تفاوت آنتی ویروس اصل و فیک

آنتی ویروس یا فایروال

مقالات مرتبط: